Garantni period u Srbiji za kompletan asortiman Tefal proizvoda je 2 godine.

Tefal dvogodišnja garancija pokriva upotrebu proizvoda u domaćinstvu ili u lične svrhe. Za sve ostale načine upotrebe, Komercijalna garancija je ograničena na 1 godinu. Pronađite uslove garancije za vaš proizvod, odaberite aparat sa liste proizvoda.

 

Kako da popravim električni aparat kada je u garanciji?

  • Kupili ste aparat kod ovlašćenog distributera naših proizvoda: odnesite aparat u najbliži ovlašćeni servis by clicking here i uverite se u našu posvećenost servisiranju aparata.
  • Ili odnesite aparat tamo gde ste ga kupili ( ili kontaktirajte radnju ako ste ga kupili online).

Kako da popravim električni aparat koji više nije u garantnom roku?

  • SPopravite sami aparat uz konsultaciju najčešće postavljenih pitanja FAQs.
  • Ili odnesite aparat u najbliži ovlašćeni servis. Pronađite najbliži servis klikom na link by clicking here.

Mali kućni aparati

Niste pronašli željene informacije? Kontaktirajte nas

Posuđe, posude za pečenje i ekspres lonci

Niste pronašli željene informacije? Kontaktirajte nas

Garancija za dodatke – rezervne delove – kuhinjski pribor – posude za odlaganje pića i posude za odlaganje hrane

Niste pronašli željene informacije? Kontaktirajte nas

Vaš zahtev se odnosi na posuđe

Postoji nekoliko mogućnosti u periodu trajanja garancije:
  • Vaš proizvod je kupljen kod ovlašćenog distributera: odnesite ga u radnju u kojoj je kupljen (ili kontaktirajte prodavca ako ste ga kupili online),
  • Vaš proizvod je kupljen preko interneta: da prosledite svoj zahtev, pošaljite nam putem kontakt linka sledece: via our contact form :
  • Dokaz o kupovini
  • sliku vašeg proizvoda (unutra i spolja ako je neophodno)

Posuđe nije predmet popravke i zbog toga ne može biti popravljen.


Šta je internacionalna garancija?

    To je mogućnost da uživate u svim prednostima garantnog roka, bez obzira na mesto kupovine i boravka, u svim zemljama koje se nalaze na gore navedeno spisku.

    Međutim, garantni period proizvoda može da se razlikuje od zemlje do zemlje.U tom slučaju, treba uzeti u obzir period trajanja garancije u zemlji u kojoj je aparat kupljen.


Šta je mogućnost popravke u periodu od 15 godina?

    Pristupačne cene rezervnih delova kao i mreža ovlašćenih servisa deo su projekta Mogućnost popravke u periodu od 15 godina.

    Poklopac vašeg Tefal proizvoda ne može da se zatvori, a vaš aparat nije više u garantnom roku? Nema potrebe da kupite ponovo nov aparat! Dovoljno je da poručite poklopac u na[oj prodavnici dodatnih delova- Accessories Shop. Na ovaj način možete duže da uživate u korišćenju aparata i da štitite prirodu, koja će vam biti zahvalna!

    Pristupačne cene rezervnih delova kao i mreža ovlašćenih servisa koji popravljaju aparate su deo naše posvećenosti popravci aparata po pristupačnim cenama u periodu od 15 godina.