Uputstva za upotrebu i često postavljana pitanja WIZZO QB310 MOLTEN QB310538

Obožavaćete svog kuhinjskog pomagača!

Wizzo će pojednostaviti vaš boravak u kuhinji. Sa svojim dodacima za mešenje, uključujući patentiranu Flex Whisk žicu za mućenje, uspeh je zagarantovan svaki put: kolači, kiševi, pice i ostali recepti više neće biti tajna za vas. Sve ono o čemu ste sanjali ali se niste usudili da spremite, sada će biti moguće. Sa podizanjem sa prednje strane i kontrolnim tasterima sa bočne strane, više nema potrebe da se okrećete i pomerate aparat. Wizzo zna kako da se uklopi u svaku kuhinju, a dizajn mu omogućava da pristaje gde god da ga postavite. Sa Wizzom ćete iznenaditi sami sebe! 

Oznaka : QB310538

Česta pitanja
Pre nego što prvi put upotrebite robota, operite sve delove dodataka u toploj sapunici (pogledajte odeljak o čišćenju aparata u uputstvu za upotrebu). Isperite i osušite.
Postavite motornu jedinicu na ravnu, čistu i suvu površinu.
Uključite uređaj u izvor napajanja.
Nakon što ste sledeli uputstva za aktiviranje aparata navedena u uputstvu za upotrebu, proverite da li utičnica radi tako što ćete povezati neki drugi aparat. Ako još uvek ne radi, nemojte rastavljati ili popravljati aparat samostalno i odnesite ga u ovlašćeni servis.
Nemojte koristiti aparat. Kako biste izbegli potencijalnu opasnost, odnesite aparat kod ovlašćenog servisera.
Kuhinjska mašina radi drugačije od procesora za hranu, jer alatke za mešanje vise sa ruke aparata, dok su alatke za mešanje u procesoru za hranu pričvršćene za dno posude. Kuhinjska mašina je prvenstveno namenjena za mešenje testa i mešavina za tortu. Procesor za hranu može da se koristi za ove pripreme, ali je manje efikasan od kuhinjske mašine. Ako želite da pripremite kolač, trebalo bi da uzmete u obzir vreme pripreme. Često je kuhinjska mašina bolji izbor za ove pripreme. Imajte u vidu da je procesor za hranu znatno manji od kuhinjske mašine.
Vaš aparat sadrži vredne materijale koji se mogu obnoviti ili reciklirati. Odnesite ga u lokalni centar za prikupljanje otpada.
Idite u odeljak „Dodaci“ na veb lokaciji da biste jednostavno pronašli sve što vam je potrebno za proizvod.
Pronađite detaljnije informacije u odeljku Garancija na Internet stranici.
Ako mislite da jedan deo nedostaje, pozovite Centar za potrošačke usluge, a mi ćemo vam pomoći da pronađete odgovarajuće rešenje.